fredag 19 juni 2015

Naken... (fotoutmaning...)

För några veckor sedan efterlyste jag ju mer värme och några härligt varma dagar har jag hunnit få sedan dess. Efterlysningen känns dock fortfarande aktuell. Stockholm med allt sitt vatten är ju en otroligt vacker stad och jag vill utforska stan med dess skogsområden och parker och badmöjligheter.
Utforskning för precis en vecka sedan. Härlig dag! Men att jag så ofta slarvar med att få horisonten rak... Skärpning nu!

Något som jag hoppas hitta är härliga nakenbad för jag tycker att det är så underbart att njuta av solen och att simma utan badkläder. Dessa tygbitar som först ska plåga en när man ska doppa sig och sedan ska plåga en igen när man kommer upp genom att fortsätta vara blöta och kalla när man vill njuta solen igen. 

Klipphäng på Kastellholmen, tyvärr inte en plats där det känns ok att slänga av sig alla kläder.



Här ser du vad andra kommer att tänka på när de hör ordet "naken". Min första fundering när jag läste temana för juni vara att fota ett paket nakenhavre :-)

6 kommentarer:

  1. Men vad roligt! Då ses vi i sommar, då;)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp. Bara att komma över när jag dukar upp fikakorgen ;-)

      Radera
  2. Jag letar också efter nakenbad. Vid stugan kan jag bada naken för där har vi egen strand. Men annars finns det nog inga i mina trakter...

    Värme, ja! Mycket sånt vill vi ha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men då kommer jag och hälsar på i stugan då ;-) ;-)

      Radera
    2. Haha, det gör du rätt i!

      Och tack för tipset om skrivartävlingar och publicering!
      Det visste jag faktiskt inte.

      Radera
  3. Nä, kanske inte rätt plats :D
    Fin tolkning ♡
    Tack för att du är så flitig på utmaningen trots svåra teman.

    Kram kram Malin

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck.