tisdag 23 december 2014

Så nyfiken!


Imorgon är det julafton och jag längtar efter julklappsöppning. Nyfiken är jag på vad jag kommer att få men allra mest på reaktionerna på det jag ger bort. Det har blivit lite halvpysslat och jag känner mig väldigt nöjd. Hoppas bara att mottagarna blir det också : )

Det här är en typisk ego-present! Jag ger bort en upplevelse som får delas med mig. Kan inte bli bättre : )

Det här motivet föll jag för på en gång! Hoppas brorson bus också tycker det är kul. Jag har absolut inte pysslat själv utan haft turen att träffa Pia som gör massor med häftiga saker i sitt företag Catlé. Förutom motivet så gillar jag massor att handduken i sig är eko!

3 kommentarer:

  1. Det pirrar i min mage med av samma anledning! =) God Jul!

    SvaraRadera
  2. Såg det i din blogg och skrattade gott. Vi är nog lite lika på en del sätt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. glömmer bort det där med att klicka i aviseringar. men brukar gå tillbaka med jämna mellanrum och titta =)

      Radera

Lämna gärna ett avtryck.