fredag 21 augusti 2015

Den bästa tiden på dagen... (fotoutmaningen)

Den bästa tiden på dagen är den när jag bara är och glömmer bort klocktiden.

För mig går det inte att fotografera för när jag tänker att 'det här ska jag fota' så har jag kastat ut mig ur det där oreflekterande varandet.

Men om det gick att fotografera så skulle det kunna se ut såhär;

Vatten och skog, mina två favoriter.


Det skulle också kunna se ut såhär;
När jag glad och nöjd släcker sänglampan och ser fram emot att få vakna till ännu en dag.



Här ser du andras tolkningar.

6 kommentarer:

  1. Fin tolknig. Det ligger mycket i det att man glömmer bort tiden. Det är härligt. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. När man är så uppslukad av något så man inte märker att tiden går, då mår man som bäst.

    SvaraRadera
  3. Bra tolkning... just sådär är det ju!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  4. Fint! Att bara vara är viktigt!

    SvaraRadera
  5. Fin tolkning och gav mig en känsla av aha! När tiden står stilla - det är verkligen guldögonblick!

    SvaraRadera
  6. Att bara vara... en bra tid på dagen! Fint!

    Kram kram Malin

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck.